#2151
SLang
SLang este o versiune a aplicației Scratch care pune la dispoziție șapte instrucțiuni de tip I1
, I2
, I3
, I4
, I5
, I6
, I7
prezentate în enunț.
Un program corect este o succesiune de instrucţiuni care respectă următoarele reguli:
1. Începe cu o instrucțiune de tip I1
şi se termină cu o instrucțiune de tip I7
.
2. Între instrucţiunea de tip I1
şi instrucţiunea de tip I7
vor exista una, două sau mai multe instrucţiuni de tipurile I2
, I3
, I4
, I5
sau I6
, fără a utiliza două instrucţiuni de acelaşi tip; fiecare dintre aceste instrucţiuni poate să conţină alte instrucţiuni, conform cu regulile specificate.
3. Corpul unei instrucțiuni de tip I4
poate conține una sau două instrucțiuni de mișcare (adică de tip I2
sau I3
) și nu poate conține instrucțiuni de alt tip.
4. Fiecare dintre cele două ramuri ale unei instrucțiuni de tip I5
(ramura daca
şi ramura daca nu
) poate conține una sau două instrucțiuni de tip I2
sau I3
și nu poate conține instrucțiuni de alt tip.
5. Corpul unei instrucțiuni de tip I6
poate conține una, două sau mai multe instrucţiuni de tipurile I2
, I3
, I4
, I5
sau I6
, fără a utiliza două instrucţiuni de acelaşi tip; similar, fiecare dintre aceste instrucţiuni poate să conţină alte instrucţiuni, conform cu regulile specificate.
Nivelul de imbricare al unui program corect va fi egal cu numărul de instrucţiuni de tip I6
existente în program.
Dat fiind numărul natural K
, reprezentând nivelul de imbricare, scrieţi un program care să rezolve următoarele cerinţe:
K
;K
.Problema | SLang | Operații I/O |
slang.in /slang.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #50414559 | Utilizator | |
Fișier | slang.cpp | Dimensiune | 288 B |
Data încărcării | 08 Aprilie 2024, 19:36 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema SLang face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.