#4374
Axel
La grădinița din orașul Matrix, copiii se joacă folosind matrici pătratice în loc de mașinuțe sau păpuși. Axel, fiind un copil foarte bun la informatică, s-a gândit să le propună colegilor un joc cel puțin interesant.
Acesta le oferă un număr natural N
și apoi o matrice cu N
linii şi N
coloane, numerotate de la 1
la N
. Matricea conţine numere naturale nenule. Asupra matricei se poate aplica un singur tip de operație, de oricâte ori:
i
, cuprins între 1
şi N
;i
.Deoarece colegii lui Axel sunt totuși prea mici pentru a ști să rezolve astfel de probleme, aceștia vă cer ajutorul și vă roagă să rezolvați problema, oferindu-vă în schimb 100
de puncte.
CNER_CODE 2023
Problema | Axel | Operații I/O |
axel.in /axel.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #50353032 | Utilizator | |
Fișier | axel.cpp | Dimensiune | 1 B |
Data încărcării | 05 Aprilie 2024, 17:12 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
axel.cpp:1:1: error: 'd' does not name a type d ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Axel face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.