#3107
margi
În Săptămâna Altfel – Să știi mai multe, să fi mai bun, elevii A și B se joacă un joc altfel, joc numit margi. Cei doi au la dispoziție o matrice pătratică binară de dimensiune 2
n
.
Scopul jocului este obținerea sumei maxim posibile prin adunarea punctajelor celor doi jucători. Dacă există mai multe posibilități de obținere a acestei sume, fiecare jucător va alege matricele cu număr de ordine mai mic.
Pentru un n
număr natural dat și o matrice binară de dimensiunea 2
n
, se cere să se determine punctajul maxim obținut de cei doi jucători. Se cere și determinarea unei strategii de alegere a matricelor la fiecare pas care să ducă la obținerea punctajului maxim.
Problema | margi | Operații I/O |
margi.in /margi.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50221185 | Utilizator | |
Fișier | margi.cpp | Dimensiune | 4.85 KB |
Data încărcării | 01 Aprilie 2024, 11:53 | Scor / rezultat | 95 puncte |
margi.cpp: In function 'int32_t main()': margi.cpp:156:9: warning: variable 'sussy' set but not used [-Wunused-but-set-variable] int sussy=0; ^ margi.cpp: In function 'int getdp0(int&, int&, int&, int&)': margi.cpp:84:1: warning: control reaches end of non-void function [-Wreturn-type] } ^ margi.cpp: In function 'int32_t main()': margi.cpp:206:9: warning: 'p0' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] p=p0; ^ margi.cpp:204:15: warning: 'j0' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] i=i0, j=j0; ^ margi.cpp:204:15: warning: 'i0' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] margi.cpp:205:11: warning: 'c11' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] c1=c11; ^ margi.cpp:193:11: warning: 'c00' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] c0=c00; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.072 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 95 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema margi face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.