#3296
convert_submatrix
Considerăm codificarea binară a caracterelor, în care fiecărui simbol îi revine reprezentarea pe 8
biți a codului său ASCII. De exemplu, caracterului ’A’
, având codul ASCII 65
, îi va corespunde reprezentarea binară 01000001
.
Scrieți un program care citește din fișierul convert_submatrix.in
un șir s
format din n ≤ 100
caractere și construiește o matrice M
cu n
linii și 8
coloane, linia i
a matricii reprezentând codificarea binară a caracterului de pe poziția i
din șir. Se cere determinarea dimensiunii celei mai mari submatrice pătratice a lui M
, care conține elemente cu aceeași valoare (fie 0
, fie 1
). Valoarea determinată se scrie în fișierul convert_submatrix.out
.
Admitere U.A.I.C. Iași - 2015
Problema | convert_submatrix | Operații I/O |
convert_submatrix.in /convert_submatrix.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 10 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50191725 | Utilizator | |
Fișier | convert_submatrix.cpp | Dimensiune | 1.05 KB |
Data încărcării | 30 Martie 2024, 18:54 | Scor / rezultat | 90 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Corect ! | 15 | 15 | ||
2 | 0 secunde | Corect ! | 15 | 15 | ||
3 | 0 secunde | Incorect ! | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Incorect ! | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Corect ! | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | Corect ! | 15 | 15 | ||
8 | 0 secunde | Corect ! | 30 | 30 | ||
Punctaj total | 90 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema convert_submatrix face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.