#3756
Bisortare
Pentru o permutare p
1
, p
2
, …, p
N
a numerelor de la 1
la N
și o poziție K
, (1 ≤ K ≤ N
), notăm cu Best
K
numărul minim de interschimbări (a valori situate pe poziții consecutive) necesare pentru a se obține o permutare descrescătoare de la poziția 1
la poziția K
și crescătoare de la poziția K
la poziția N
. Se dă o permutare. Se cere să se rezolve una dintre următoarele două cerințe:
1. Pentru o poziție K
dată să se calculeze Best
K
.
2. Pentru toate pozițiile K
de la 1
la N
să se calculeze Best
K
.
ONSEPI, 2021, clasele XI-XII
Problema | Bisortare | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.25 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50142766 | Utilizator | |
Fișier | bisortare.cpp | Dimensiune | 4.05 KB |
Data încărcării | 28 Martie 2024, 14:38 | Scor / rezultat | 48 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0.196 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
5 | 0.152 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0.172 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
14 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0.22 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0.184 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0.216 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
25 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
27 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
28 | 0.196 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
29 | 0.16 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
30 | 0.176 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 48 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Bisortare face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.