#4416
sah3
Să considerăm o tablă de șah de dimensiune n
(n
este par), în care liniile și coloanele sale sunt numerotate de la 1
la n
. Pe această tablă se află, pe fiecare pătrat, câte un număr natural astfel încât suma numerelor de pe pătratele albe este egală cu suma numerelor de pe pătratele negre. Definim două operații:
1 i j k p x
– adună la valorile două pătrate vecine aflate pe pozițiile (i,j)
și (k,p)
același număr natural x
.2 i j k p
– scade din valorile două pătrate vecine aflate pe pozițiile (i,j)
și (k,p)
valoarea minimă reținută pe cele două poziții.Utilizând un număr cât mai mic de operații de tip 1
sau 2
să se obțină pe tabla de șah numai valori nule.
Urmasii lui Moisil, 2023, Clasa a IX-a
Problema | sah3 | Operații I/O |
sah.in /sah.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50136682 | Utilizator | |
Fișier | sah3.cpp | Dimensiune | 1.54 KB |
Data încărcării | 28 Martie 2024, 11:11 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Tip de query invalid! | 4 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
4 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
5 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
6 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
7 | 0.004 secunde | Tip de query invalid! | 4 | 0 | ||
8 | 0.004 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
9 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
10 | 0.004 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Pozitiile nu se afla in matrice! | 4 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
15 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
16 | 0.004 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
17 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
18 | 0.004 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
19 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
20 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
21 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
22 | 0.004 secunde | Elementele ies din [0, 1000000000]! | 4 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
25 | 0.004 secunde | Pozitiile nu sunt vecine! | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema sah3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.