#3245
pion1
O tablă de șah se reprezintă ca o matrice cu n
linii și n
coloane în care pozițiile libere au valoarea 0
, iar pozițiile ocupate de piese sunt marcate prin valoarea 1
.
Să se determine numărul maxim de piese pe care le poate lua un pion care pleacă de pe prima linie a tablei și vrea să ajungă pe ultima linie. Pionul poate porni din orice poziție de pe prima linie. Pe prima linie nu se află alte piese.
Pionul aflat în pozitia i,j
se poate deplasa astfel:
i+1, j
dacă este liberăi+1, j-1
dacă este o piesă în această poziției+1, j+1
dacă este o piesă în această pozițieProblema | pion1 | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50130843 | Utilizator | |
Fișier | pion1.cpp | Dimensiune | 364 B |
Data încărcării | 28 Martie 2024, 08:55 | Scor / rezultat | 60 puncte |
pion1.cpp: In function 'int main()': pion1.cpp:9:12: warning: unused variable 'm' [-Wunused-variable] int n, m; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
Punctaj total | 60 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pion1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.