#394
Cladire2
Se consideră o clădire de formă dreptunghiulară formată din n*m
camere, dispuse pe n
linii și m
coloane. În fiecare cameră se află o cantitate cunoscută de bomboane. Intrarea în clădire este în camera de coordonate (1,1)
, iar ieșirea în camera de coordonate (n,m)
. Din orice cameră (i,j)
se poate ajunge numai în camerele (i+1,j)
sau (i,j+1)
, fără a părăsi clădirea.
Un copil intră în clădire, parcurge un șir de camere după regula precizată și iese din clădire, luând din fiecare cameră în care intră toate bomboanele existente. Determinați cantitatea maximă de bomboane care poate fi culeasă precum și un traseu prin clădire în care se adună cantitatea maximă de bomboane.
Problema | Cladire2 | Operații I/O |
cladire2.in /cladire2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50044636 | Utilizator | |
Fișier | cladire2.cpp | Dimensiune | 1.48 KB |
Data încărcării | 25 Martie 2024, 12:20 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 20 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 20 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 20 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 20 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cladire2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.