#4607
Astar
Se dă o hartă de NxN
care conține spații libere (notate cu '.'
) și spații ocupate (notate cu '#'
). Să se răspundă la Q
interogări de forma i1 j1 i2 j2
, unde se dorește să se afle distanța minimă de la celula (i1, j1)
la celula (i2, j2)
.
Problema | Astar | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 3.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50011361 | Utilizator | |
Fișier | astar.cpp | Dimensiune | 3.64 KB |
Data încărcării | 23 Martie 2024, 15:34 | Scor / rezultat | 0 puncte |
astar.cpp: In function 'int main()': astar.cpp:96:42: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("Error.txt", "w", stderr); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
3 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
4 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
5 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
6 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
7 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
8 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
9 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
10 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
11 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
12 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
13 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
14 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
15 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
16 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
17 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
18 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
19 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Astar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.