#3394
mere1
În grădina lui Cosmin se află un măr cu număr nelimitat de mere. Cei N
prieteni ai lui Cosmin, numerotați de la 1
la N
, vor culege mere timp de T
zile, după următoarea regulă:
În dimineața zilei T
i
, prietenii lui Cosmin vor forma o coadă la intrarea în grădina, începând cu prietenul X
i
. Așadar, coada va arăta sub forma X
i
, X
i+1
, …, X
N
, X
1
, …, X
i-1
. În acea zi se vor culege Y
i
mere. Fiecare prieten X
i
va intra în grădină, va culege un măr și se va întoarce în coadă.
În ziua T + 1
, Cosmin alege aleatoriu K
prieteni (Q
1
, …, Q
k
) și dorește să afle câte mere a cules fiecare. Scrieţi un program care să găsească numărul de mere culese de fiecare dintre cei K
prieteni selectați de Cosmin.
Info-Oltenia 2020, clasa a IX-a
Problema | mere1 | Operații I/O |
mere.in /mere.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.8 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #49809533 | Utilizator | |
Fișier | mere1.cpp | Dimensiune | 1.32 KB |
Data încărcării | 15 Martie 2024, 14:24 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema mere1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.