#2450
ramen
Ai deschis recent un restaurant cu specific japonez, iar lucrurile nu merg grozav. Uneori clienții ajung să aștepte foarte mult mâncarea comandată, iar acum crezi că ai înțeles de ce se întâmplă acest lucru.
Restaurantul nu are mese, ci un singur bar foarte lung dotat cu o bandă rulantă care transportă porțiile de mâncare de la bucătărie la client. Barul are 500.000.000
de scaune numerotate în ordine crescătoare, scaunul 1
fiind cel mai apropiat de bucătărie. Uneori clienții fac noi comenzi. O comandă făcută la secunda T
de către clientul aflat pe scaunul cu numărul P
va ajunge instant la bucătărie. Prepararea mâncării va dura D
secunde, iar apoi mâncarea va fi pusă pe bandă și va dura exact P
secunde ca aceasta să ajungă la client. În acest timp, mâncarea va trece prin fața scaunelor 1
, 2
, … P - 1
. Dacă dintr-un anumit motiv clientul nu își ridică mâncarea de pe bandă, aceasta va continua să se deplaseze. În caz contrar, clientul în cauză se așteaptă ca mâncarea să ajungă la scaunul său la secunda T + D + P
.
Deocamdată restaurantul servește un singur fel de mâncare: ramen. Astfel, comenzile făcute de clienți ajung să fie ușor interschimbabile, iar aceștia se arată foarte deschiși la a profita de pe urma acestui fapt. Se cunosc următoarele:
T
va crește cu o unitate exact la secunda T
.T
, numărul său de comenzi în așteptare va scădea cu o unitate exact la momentul T
.Pentru a evalua impactul acestui obicei asupra timpilor de așteptare, ai obținut date despre toate comenzile date în ziua curentă. Îți propui să afli, pentru fiecare comandă următoarea valoare: dacă respectiva comandă este a NR
-a făcută de clientul respectiv, care este secunda la care clientul în cauză va mânca pentru a NR
-a oară?
OJI 2018
Problema | ramen | Operații I/O |
ramen.in /ramen.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1.8 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #49802707 | Utilizator | |
Fișier | ramen.cpp | Dimensiune | 1.08 KB |
Data încărcării | 15 Martie 2024, 11:34 | Scor / rezultat | 7 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
2 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
3 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
4 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
6 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
9 | 0.02 secunde | Caught fatal signal 11 | 2 | 0 | ||
10 | 0.02 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
11 | 0.02 secunde | Caught fatal signal 11 | 3 | 0 | ||
12 | 0.024 secunde | Caught fatal signal 11 | 4 | 0 | ||
13 | 0.024 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
14 | 0.028 secunde | Caught fatal signal 11 | 3 | 0 | ||
15 | Depășit | Limita de timp depășită | 6 | 0 | ||
16 | 0.032 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
17 | Depășit | Limita de timp depășită | 6 | 0 | ||
18 | 0.036 secunde | Caught fatal signal 11 | 4 | 0 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | Exemplu | |
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | Exemplu | |
Punctaj total | 7 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema ramen face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.