Detalii evaluare #49686306

Rezumat problemă

#4587 Mario1

Instalatorul Mario a plecat în căutarea prințesei Peach. Până a ajunge la Castelul lui Bowser, acolo unde era ținută prizonieră prințesa, Mario a adunat N monede magice. Fiecare monedă, numerotată de la 1 la N are o o anumită valoare, moneda i având valoarea mi (1 ≤ i ≤ N). Ajuns la Castel, Mario l-a întâlnit pe Bowser care era mândrul posesor a unei colecții impresionante de monede, numerotate de la 1 la M, moneda i având o valoare bi (1 ≤ i ≤ M). În confruntarea finală, Bowser îi oferă lui Mario șansa de a o salva pe Peach doar dacă reușește să facă schimburile necesare între monedele lor, astfel încât cele mai mici N monedele să fie în posesia lui Mario și cele mai mari M valori să fie în posesia lui Bowser. Scrieți un program care să îi permită lui Mario să o salveze pe Peach.

Detalii

Problema Mario1 Operații I/O mario.in/mario.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #49686306 Utilizator Mihaescu Octavian (fr33z)
Fișier mario1.cpp Dimensiune 1.40 KB
Data încărcării 12 Martie 2024, 10:18 Scor / rezultat 57 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

mario1.cpp: In function 'int main()':
mario1.cpp:13:18: warning: 'nrn' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     int n, m, x ,nrn, nrm, i=0, z=0, y=0, nr=0;

                  ^
mario1.cpp:13:23: warning: 'nrm' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     int n, m, x ,nrn, nrm, i=0, z=0, y=0, nr=0;

                       ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde numar schimbari incorect! 10 0 Exemplu
1 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 3 1
2 0 secunde OK! 3 3
3 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 3 1
4 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
5 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
6 0 secunde OK! 3 3
7 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 3 1
8 0 secunde OK! 3 3
9 0 secunde OK! 4 4
10 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
11 0 secunde OK! 4 4
12 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
13 0 secunde OK! 5 5
14 0 secunde OK! 5 5
15 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
16 0 secunde OK! 4 4
17 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
18 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
19 0 secunde OK! 5 5
20 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
21 0 secunde Valoare mai mare la Mario! 5 2
Punctaj total 57

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Mario1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.