#4587
Mario1
Instalatorul Mario a plecat în căutarea prințesei Peach. Până a ajunge la Castelul lui Bowser, acolo unde era ținută prizonieră prințesa, Mario a adunat N
monede magice. Fiecare monedă, numerotată de la 1
la N
are o o anumită valoare, moneda i
având valoarea m
i
(1 ≤ i ≤ N
). Ajuns la Castel, Mario l-a întâlnit pe Bowser care era mândrul posesor a unei colecții impresionante de monede, numerotate de la 1
la M
, moneda i
având o valoare b
i
(1 ≤ i ≤ M
). În confruntarea finală, Bowser îi oferă lui Mario șansa de a o salva pe Peach doar dacă reușește să facă schimburile necesare între monedele lor, astfel încât cele mai mici N
monedele să fie în posesia lui Mario și cele mai mari M
valori să fie în posesia lui Bowser. Scrieți un program care să îi permită lui Mario să o salveze pe Peach.
OMI Iasi 2024
Problema | Mario1 | Operații I/O |
mario.in /mario.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #49686306 | Utilizator | |
Fișier | mario1.cpp | Dimensiune | 1.40 KB |
Data încărcării | 12 Martie 2024, 10:18 | Scor / rezultat | 57 puncte |
mario1.cpp: In function 'int main()': mario1.cpp:13:18: warning: 'nrn' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] int n, m, x ,nrn, nrm, i=0, z=0, y=0, nr=0; ^ mario1.cpp:13:23: warning: 'nrm' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] int n, m, x ,nrn, nrm, i=0, z=0, y=0, nr=0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | numar schimbari incorect! | 10 | 0 | Exemplu | |
1 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 3 | 1 | ||
2 | 0 secunde | OK! | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 3 | 1 | ||
4 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
5 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK! | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 3 | 1 | ||
8 | 0 secunde | OK! | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK! | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
11 | 0 secunde | OK! | 4 | 4 | ||
12 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
13 | 0 secunde | OK! | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK! | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
16 | 0 secunde | OK! | 4 | 4 | ||
17 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
18 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK! | 5 | 5 | ||
20 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
21 | 0 secunde | Valoare mai mare la Mario! | 5 | 2 | ||
Punctaj total | 57 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Mario1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.