#3563
spider
Omul păianjen (Spiderman) sare de pe o clădire pe alta, aflată în imediata vecinătate, în nord
, est
, sud
sau vest
. Clădirile din cartierul omului păianjen au o înălţime exprimată în numere naturale şi sunt aşezate pe m
rânduri, câte n
pe fiecare rând. Spiderman va alege să sară pe una dintre clădirile vecine, care are înălţimea mai mică sau egală, iar diferenţa de înălţime este minimă. Dacă există mai multe clădiri vecine de aceeaşi înălţime, omul păianjen aplică ordinea preferenţială nord
, est
, sud
, vest
, dar nu sare încă o dată pe o clădire pe care a mai sărit. Scopul omului păianjen este acela de a reuşi să facă un număr maxim de sărituri succesive.
Scrieţi un program care determină numărul maxim de sărituri succesive, pe care îl poate efectua, pornind de la oricare dintre clădiri, precum şi poziţiile clădirilor care formează drumul maxim.
ONI 2013, Clasa a IX-a
Problema | spider | Operații I/O |
spider.in /spider.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #49577467 | Utilizator | |
Fișier | spider.cpp | Dimensiune | 1.92 KB |
Data încărcării | 07 Martie 2024, 16:57 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.024 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.04 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.08 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.076 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.096 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.092 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.108 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.112 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.136 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.156 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.176 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.16 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema spider face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.