#4392
arhitect
Construcția unei noi clădiri a fost finalizată! Frank, celebrul arhitect a făcut o poză cu fațada. Nu este chiar mulțumit de poză deoarece a observat o înclinație a pozei relativ la orizontală. Asta se poate repara printr-o rotație, iar Frank se întreabă dacă procesul de îndreptare nu ar putea fi automatizat. Cu acest scop, imaginea este transformată într-o mulțime de segmente din plan, detectate automat cu algoritmi speciali, ca în imaginea din dreapta. Segmentele care se obțin sunt identificate prin cele două extremități, puncte având coordonate numere naturale, în sistemul xOy: (x1, y1)
, (x2, y2)
. Un segment este numit aliniat cu axele dacă este orizontal paralel cu axa Ox, deci y1 = y2
) sau vertical (paralel cu axa Oy, deci x1 = x2
). Prin rotația imaginii în ansamblu, o parte dintre segmente devin aliniate cu cele două axe. Scrieți un program care pentru o mulțime de segmente determină numărul maxim de segmente care se pot alinia prin rotirea cu un același unghi a tuturor segmentelor. Unghiul de rotație poate fi orice număr real.
Problema | arhitect | Operații I/O |
arhitect.in /arhitect.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #49323712 | Utilizator | |
Fișier | arhitect.cpp | Dimensiune | 2.93 KB |
Data încărcării | 26 Februarie 2024, 12:31 | Scor / rezultat | 98 puncte |
arhitect.cpp: In function 'int main()': arhitect.cpp:27:23: warning: unused variable 'currNr' [-Wunused-variable] int n, maxNr = 0, currNr; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 9 | 9 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 7 | 7 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0.024 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.08 secunde | OK. | 9 | 9 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
15 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.06 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.076 secunde | OK. | 7 | 7 | ||
18 | 0.088 secunde | OK. | 8 | 8 | ||
19 | 0.088 secunde | OK. | 9 | 9 | ||
Punctaj total | 98 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema arhitect face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.