#2177
Cod3
Dexter a moştenit o avere fabuloasă, dar este închisă într-un seif. Unchiul său, cel care i-a lăsat averea, a dorit să îl pună la încercare astfel: a umplut o cutie foarte mare cu bileţele pe care sunt scrise numere naturale din mulţimea {0, 1, 2, ..., 99}
. Pe fiecare bileţel este scris un singur număr. Dexter trebuie să formeze perechi de bileţele care au scrise pe ele acelaşi număr. La sfârşit, vor rămâne câteva bileţele fără pereche. Codul de acces la seif este format din numerele rămase pe bileţelele fără pereche, aşezate în ordine crescătoare şi fără spaţiu între ele.
Scrieţi un program care să furnizeze codul de acces la seif.
OJI 2007, Clasa a VI-a
Problema | Cod3 | Operații I/O |
cod3.in /cod3.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #49175537 | Utilizator | |
Fișier | cod3.cpp | Dimensiune | 624 B |
Data încărcării | 18 Februarie 2024, 18:33 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
10 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cod3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.