Detalii evaluare #48966414

Rezumat problemă

#4374 Axel

La grădinița din orașul Matrix, copiii se joacă folosind matrici pătratice în loc de mașinuțe sau păpuși. Axel, fiind un copil foarte bun la informatică, s-a gândit să le propună colegilor un joc cel puțin interesant.
Acesta le oferă un număr natural N și apoi o matrice cu N linii şi N coloane, numerotate de la 1 la N. Matricea conţine numere naturale nenule. Asupra matricei se poate aplica un singur tip de operație, de oricâte ori:

  • Se alege un număr i, cuprins între 1 şi N;
  • Se permută circular în sus cu o poziţie elementele coloanei i.

Deoarece colegii lui Axel sunt totuși prea mici pentru a ști să rezolve astfel de probleme, aceștia vă cer ajutorul și vă roagă să rezolvați problema, oferindu-vă în schimb 100 de puncte.

Detalii

Problema Axel Operații I/O axel.in/axel.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #48966414 Utilizator Marchis Tudor (TudorMarchis)
Fișier axel.cpp Dimensiune 2.33 KB
Data încărcării 11 Februarie 2024, 12:41 Scor / rezultat 25 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

axel.cpp: In function 'int main()':
axel.cpp:49:38: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         for (int i = 0; i < pos.size(); i++) {

                                      ^
axel.cpp:71:38: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         for (int i = 0; i < pos.size(); i++) {

                                      ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde OK. 3 3
8 0 secunde OK. 3 3
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0.104 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0.104 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0.02 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 Depășit Limita de timp depășită 3 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0 secunde OK. 3 3
26 0 secunde OK. 3 3
27 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
32 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
33 0 secunde OK. 4 4
Punctaj total 25

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Axel face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.