#4374
Axel
La grădinița din orașul Matrix, copiii se joacă folosind matrici pătratice în loc de mașinuțe sau păpuși. Axel, fiind un copil foarte bun la informatică, s-a gândit să le propună colegilor un joc cel puțin interesant.
Acesta le oferă un număr natural N
și apoi o matrice cu N
linii şi N
coloane, numerotate de la 1
la N
. Matricea conţine numere naturale nenule. Asupra matricei se poate aplica un singur tip de operație, de oricâte ori:
i
, cuprins între 1
şi N
;i
.Deoarece colegii lui Axel sunt totuși prea mici pentru a ști să rezolve astfel de probleme, aceștia vă cer ajutorul și vă roagă să rezolvați problema, oferindu-vă în schimb 100
de puncte.
CNER_CODE 2023
Problema | Axel | Operații I/O |
axel.in /axel.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #48966414 | Utilizator | |
Fișier | axel.cpp | Dimensiune | 2.33 KB |
Data încărcării | 11 Februarie 2024, 12:41 | Scor / rezultat | 25 puncte |
axel.cpp: In function 'int main()': axel.cpp:49:38: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for (int i = 0; i < pos.size(); i++) { ^ axel.cpp:71:38: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for (int i = 0; i < pos.size(); i++) { ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
14 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
16 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
18 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
19 | 0.104 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0.104 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
21 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
22 | Depășit | Limita de timp depășită | 3 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
28 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
29 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
30 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
31 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
32 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
33 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 25 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Axel face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.