#2519
wisp
Antonia, o elevă în clasa a noua, plictisită de testele și de lecțiile de la chimie, se decide să creeze un joc. Ea alege două numere naturale nenule, n
și k
, cu ajutorul cărora construiește o matrice pătratică n x n
în formă de spirală (dinspre exterior înspre interior, ca în figura de mai jos). Apoi, fata umple matricea cu numere naturale nenule consecutive, pornind de la k
.
Ajutați-o pe Antonia să calculeze elementele de pe diagonala principală – până să fie prinsă!
Problema | wisp | Operații I/O |
wisp.in /wisp.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #48873542 | Utilizator | |
Fișier | wisp.cpp | Dimensiune | 806 B |
Data încărcării | 07 Februarie 2024, 23:29 | Scor / rezultat | 50 puncte |
wisp.cpp: In function 'int main()': wisp.cpp:14:9: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable] int i,j,p; ^ wisp.cpp:14:11: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int i,j,p; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | Exemplu | |
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 15 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 15 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 50 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema wisp face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.