Detalii evaluare #48388698

Rezumat problemă

Construcția unei noi clădiri a fost finalizată! Frank, celebrul arhitect a făcut o poză cu fațada. Nu este chiar mulțumit de poză deoarece a observat o înclinație a pozei relativ la orizontală. Asta se poate repara printr-o rotație, iar Frank se întreabă dacă procesul de îndreptare nu ar putea fi automatizat. Cu acest scop, imaginea este transformată într-o mulțime de segmente din plan, detectate automat cu algoritmi speciali, ca în imaginea din dreapta. Segmentele care se obțin sunt identificate prin cele două extremități, puncte având coordonate numere naturale, în sistemul xOy: (x1, y1), (x2, y2). Un segment este numit aliniat cu axele dacă este orizontal paralel cu axa Ox, deci y1 = y2) sau vertical (paralel cu axa Oy, deci x1 = x2). Prin rotația imaginii în ansamblu, o parte dintre segmente devin aliniate cu cele două axe. Scrieți un program care pentru o mulțime de segmente determină numărul maxim de segmente care se pot alinia prin rotirea cu un același unghi a tuturor segmentelor. Unghiul de rotație poate fi orice număr real.

OJI 2023, clasa a X-a

Detalii

Problema arhitect Operații I/O arhitect.in/arhitect.out
Limita timp 0.3 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #48388698 Utilizator Palfi Mark (Mark_Palfi)
Fișier arhitect.cpp Dimensiune 720 B
Data încărcării 23 Ianuarie 2024, 23:13 Scor / rezultat 44 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

arhitect.cpp: In function 'int main()':
arhitect.cpp:13:22: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(f,"%d",&n);

                      ^
arhitect.cpp:16:45: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
         fscanf(f,"%f%f%f%f",&x1,&y1,&x2,&y2);

                                             ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2 Exemplu
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde OK. 6 6
5 0.012 secunde OK. 9 9
6 0.012 secunde OK. 7 7
7 Depășit Limita de timp depășită 3 0
8 Depășit Limita de timp depășită 5 0
9 Depășit Limita de timp depășită 9 0
10 0 secunde OK. 2 2
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
13 0.004 secunde OK. 3 3
14 0.004 secunde OK. 4 4
15 Depășit Limita de timp depășită 4 0
16 Depășit Limita de timp depășită 5 0
17 Depășit Limita de timp depășită 7 0
18 Depășit Limita de timp depășită 8 0
19 Depășit Limita de timp depășită 9 0
Punctaj total 44

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema arhitect face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.