#4098
pulsar
Data stelară 3210: Căpitanul navei USS Entrerprise, Jean-Luc Picard se află într-o misiune importantă în cuadrantul Beta al galaxiei. Acesta trebuie să ajungă cât mai rapid de la planeta Vulcan până la planeta Qo’noS, dar din păcate pentru această misiune Jean-Luc Picard nu va putea să ajungă instantaneu la destinație folosind warp drive-ul navei, ci va trebui să se deplaseze în mod normal, din sector în sector. Vouă vă revine rolul de a îl ajuta pe Jean-Luc Picard și să îi răspundeți la una din următoarele întrebări știind harta galaxiei:
- Care este numărul maxim de sectoare ale galaxiei Smax
afectate la orice moment de timp de către cel puțin un pulsar.
- Care este timpul minim Tmin
de care are nevoie Jean-Luc Picard pentru a ajunge pe planeta Qo’noS.
OJI 2022 clasa a X-a
Problema | pulsar | Operații I/O |
pulsar.in /pulsar.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 2 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #48299367 | Utilizator | |
Fișier | pulsar.cpp | Dimensiune | 2.68 KB |
Data încărcării | 21 Ianuarie 2024, 15:17 | Scor / rezultat | 100 puncte |
pulsar.cpp: In function 'void Solve1()': pulsar.cpp:87:9: warning: unused variable 'pre' [-Wunused-variable] int pre = 0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0.024 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0.064 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0.084 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0.084 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0.032 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.14 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.232 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.356 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.344 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0.104 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
23 | 0.344 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0.392 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0.052 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0.076 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
28 | 0.028 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
29 | 0.04 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
30 | 0.056 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
31 | 0.324 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
32 | 0.084 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
33 | 0.584 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
34 | 0.692 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
35 | 0.816 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
36 | 0.124 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pulsar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.