#1234
easydel
Victor are la dispoziție multe cuburi din lemn, toate de aceeași dimensiune, fiecare fiind colorat cu una din culorile 0
, 1
, 2
, …, 9
. El a inventat un joc sub forma unui algoritm:
X
cu zero.X
și jocul se oprește. În caz contrar se trece la pasul 3
.C
și apoi toate cuburile de culoarea C
se elimină din șir. Locurile cuburilor eliminate rămân temporar libere.X
cu 1
la fiecare deplasare cu o poziție. Operațiile de deplasare se încheie când nu se mai pot efectua mutări spre stânga. Apoi se revine la pasul 2
.Se consideră un șir cu cel puțin două elemente reprezentând culorile cuburilor din șir. Se cere să se calculeze valoarea maximă pe care o poate avea X
.
Problema | easydel | Operații I/O |
easydel.in /easydel.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #48081541 | Utilizator | |
Fișier | easydel.cpp | Dimensiune | 15 B |
Data încărcării | 15 Ianuarie 2024, 12:33 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
easydel.cpp:1:1: error: 'smooth' does not name a type smooth operator ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema easydel face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.