#4505
Mewtwo
Ash este un antrenor Pokemon ambițios, setându-și scopul să devină cel mai bun. Din păcate, rivalul său, Gary, a furat startul și are Pokemoni mai puternici decât cei ai lui Ash.
Totuși, Ash nu se va da bătut chiar așa ușor! Are un plan de bătaie: în aventurile sale a găsit o clădire misterioasă care poate fi reprezentată ca o matrice de N x M
, fiecare celulă reprezentând conținutul unei camere. În această clădire se află:
A
): Ash se află inițial în această camerăM
): cel mai puternic Pokemon cunoscut de om. Ash are deja un Master Ball, așa că îl va poate prinde pe Mewtwo cu ușurință.G
): a fost provocat de Ash la o bătălie de Pokemoni și îl așteaptă într-o anumită cameră_
): Ash poate accesa această cameră#
): Ash nu poate accesa această camerăPlanul său constă în a-l prinde pe Mewtwo, după aceea în a-l confrunta pe Gary. Ash se poate deplasa în cele patru direcții cardinale (N
, E
, S
, V
). Știind că o deplasare se face într-o secundă, determinați numărul minim de secunde în care Ash poate ajunge la Mewtwo, apoi la Gary.
Problema | Mewtwo | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.15 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #47736958 | Utilizator | |
Fișier | mewtwo.cpp | Dimensiune | 1 B |
Data încărcării | 29 Decembrie 2023, 19:07 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
mewtwo.cpp:1:1: error: 'a' does not name a type a ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Mewtwo face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.