#3107
margi
În Săptămâna Altfel – Să știi mai multe, să fi mai bun, elevii A și B se joacă un joc altfel, joc numit margi. Cei doi au la dispoziție o matrice pătratică binară de dimensiune 2
n
.
Scopul jocului este obținerea sumei maxim posibile prin adunarea punctajelor celor doi jucători. Dacă există mai multe posibilități de obținere a acestei sume, fiecare jucător va alege matricele cu număr de ordine mai mic.
Pentru un n
număr natural dat și o matrice binară de dimensiunea 2
n
, se cere să se determine punctajul maxim obținut de cei doi jucători. Se cere și determinarea unei strategii de alegere a matricelor la fiecare pas care să ducă la obținerea punctajului maxim.
Problema | margi | Operații I/O |
margi.in /margi.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #47266979 | Utilizator | |
Fișier | margi.cpp | Dimensiune | 8 B |
Data încărcării | 07 Decembrie 2023, 20:09 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
margi.cpp:1:1: error: 'cout' does not name a type cout<<x; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema margi face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.