#1795
GigelAjungeAcasa
Gigel este elev în clasa a XII-a la Liceul Teoretic “Ion Luca” din Vatra Dornei. Acesta, știind că urmează examenul de Bacalaureat și că nu a învățat nimic, s-a hotărât să plece de acasă să își găsească un rost în lume. După zile bune de mers, lipsit de energie, flămând și însetat, acesta a făcut un popas și s-a gândit că era mai bine să nu plece de acasă, motiv pentru care s-a hotărât să se întoarcă. Este cunoscut faptul că în pădurile dornene locuiesc atât Yeti, cât și Bigfoot, precum și mulți vârcolaci. Gigel, fiind un dornean adevărat, cunoaște coordonatele zonelor unde aceștia locuiesc și dorește să se întoarcă acasă pe drumul cel mai scurt, evitându-i pe aceștia.
Cunoscând suprafața regiunii în care se află Gigel și casa acestuia (care poate fi reprezentată printr-un tablou bidimensional cu n
linii și m
coloane, în care fiecare zonă are coordonatele x
și y
), coordonatele casei (X1
, Y1
) și coordonatele locului de popas (X2
, Y2
), coordonatele zonelor în care locuiesc Yeti (XY
, YY
) și Bigfoot (XB
, YB
), precum și coordonatele (X
, Y
) ale celor K
zone în care locuiesc vârcolacii, se cere să îl ajutați pe Gigel să găsească lungimea D
a celui mai scurt drum spre casă.
Imaginație personală
Problema | GigelAjungeAcasa | Operații I/O |
gigelajungeacasa.in /gigelajungeacasa.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 10 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #47229491 | Utilizator | |
Fișier | gigelajungeacasa.cpp | Dimensiune | 1.88 KB |
Data încărcării | 06 Decembrie 2023, 19:18 | Scor / rezultat | 80 puncte |
gigelajungeacasa.cpp: In function 'void Citire()': gigelajungeacasa.cpp:18:12: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int i, j; ^ gigelajungeacasa.cpp: In function 'void Lee(Cell)': gigelajungeacasa.cpp:67:17: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int val, i, j; ^ gigelajungeacasa.cpp:84:17: warning: 'val' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] fout << val-1; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
4 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 20 | 0 | ||
5 | 0.032 secunde | OK. | 40 | 40 | ||
Punctaj total | 80 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema GigelAjungeAcasa face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.