#4082
Pelican
Într-o minunată zi de primăvară, P
răţuşte au ieşit la plimbare pe lac. Un pelican milităros, care stătea pe mal, a decis să facă instrucţie cu nevinovatele raţe. Pentru aceasta, a cartografiat imediat lacul şi l-a reprezentat ca o matrice cu N
linii (numerotate de la 0
la N-1
de sus în jos) şi N
coloane (numerotate de la 0
la N-1
de la stânga la dreapta). Astfel, poziţia oricărei raţe pe lac poate fi identificată prin linia şi coloana pe care se află raţa. Raţele sunt orientate cu faţa spre una dintre direcţiile Nord
, Sud
, Est
, Vest
. Scrieţi un program care, cunoscând poziţia iniţială pe lac a celor P
raţe şi succesiunea comenzilor pelicanului, determină poziţia finală a fiecărei raţe.
OJI 2022, Clasa a VIII-a
Problema | Pelican | Operații I/O |
pelican.in /pelican.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #47202446 | Utilizator | |
Fișier | pelican.cpp | Dimensiune | 1.26 KB |
Data încărcării | 06 Decembrie 2023, 09:17 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
8 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
9 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
11 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
12 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
15 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
16 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
17 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
18 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
19 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
20 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Pelican face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.