Detalii evaluare #47072327

Rezumat problemă

#4462 ashima

Se dă un șir A, ale cărui elemente sunt definite prin relația \( {A}_{i} = {i}^{k} \cdot {2}^{i} \) pentru orice 1 ≤ i, unde K este un număr natural dat. Elementele acestui șir se așează într-o matrice M, formată din L linii și C coloane. Ashima vă cere să răspundeți la Q cerințe de forma: \(l_1\ l_2\ c_1\ c_2\) : care este suma elementelor \(M_{i,j}\) din matricea M astfel încât \(l_1 \leq i\leq l_2\) și \( c_1 \leq j \leq c_2\)?

Detalii

Problema ashima Operații I/O ashima.in/ashima.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #47072327 Utilizator Croitoriu Andrei (Andrei_Croitoriu)
Fișier ashima.cpp Dimensiune 2.28 KB
Data încărcării 02 Decembrie 2023, 10:53 Scor / rezultat 33 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.004 secunde OK. 2 2
2 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0.016 secunde OK. 2 2
5 0.012 secunde OK. 2 2
6 0.02 secunde OK. 2 2
7 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
8 0.02 secunde OK. 2 2
9 0.192 secunde OK. 2 2
10 0.288 secunde OK. 2 2
11 0.232 secunde OK. 2 2
12 0.304 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0.236 secunde OK. 3 3
14 0.328 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.256 secunde OK. 3 3
16 0.36 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.436 secunde OK. 4 4
18 0.464 secunde OK. 4 4
19 0.444 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0.436 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0.444 secunde Raspuns gresit. 5 0
22 0.46 secunde Raspuns gresit. 5 0
23 0.452 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0.408 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0.48 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0.44 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0.468 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0.416 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.5 secunde OK. 2 2
30 0.496 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0.444 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0.496 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.512 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0.496 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0.516 secunde Raspuns gresit. 1 0
36 0.532 secunde OK. 1 1
37 0.536 secunde Raspuns gresit. 1 0
38 0.528 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0.512 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0.528 secunde Raspuns gresit. 2 0
Punctaj total 33

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ashima face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.