#3107
margi
În Săptămâna Altfel – Să știi mai multe, să fi mai bun, elevii A și B se joacă un joc altfel, joc numit margi. Cei doi au la dispoziție o matrice pătratică binară de dimensiune 2
n
.
Scopul jocului este obținerea sumei maxim posibile prin adunarea punctajelor celor doi jucători. Dacă există mai multe posibilități de obținere a acestei sume, fiecare jucător va alege matricele cu număr de ordine mai mic.
Pentru un n
număr natural dat și o matrice binară de dimensiunea 2
n
, se cere să se determine punctajul maxim obținut de cei doi jucători. Se cere și determinarea unei strategii de alegere a matricelor la fiecare pas care să ducă la obținerea punctajului maxim.
Problema | margi | Operații I/O |
margi.in /margi.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #46068896 | Utilizator | |
Fișier | margi.cpp | Dimensiune | 1.62 KB |
Data încărcării | 01 Noiembrie 2023, 14:35 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
margi.cpp: In function 'int main()': margi.cpp:57:11: error: 'indice2' was not declared in this scope indice2=i; ^ margi.cpp:20:33: warning: unused variable 'm' [-Wunused-variable] int x[1000][1000], c, n, max, m, i, j; ^ margi.cpp:27:7: warning: unused variable 's1' [-Wunused-variable] int s1, s2, s3, s4; ^ margi.cpp:27:11: warning: unused variable 's2' [-Wunused-variable] int s1, s2, s3, s4; ^ margi.cpp:27:15: warning: unused variable 's3' [-Wunused-variable] int s1, s2, s3, s4; ^ margi.cpp:27:19: warning: unused variable 's4' [-Wunused-variable] int s1, s2, s3, s4; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema margi face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.