#4097
circular1
O imprimantă circulară are litere mari ale alfabetului englezesc dispuse circular de la A
la Z
. Imprimanta are un indicator care inițial este plasat la litera A
. Imprimanta tipărește literele în două culori roșu sau albastru. Unele litere se tipăresc cu cerneală roșie, restul cu cerneală albastră. Pentru simplitate le vom numi litere roșii și litere albastre. Fiind date un șir de litere albastre nu neapărat distincte și mulțimea literelor roșii ale imprimantei, să se calculeze:
Problema | circular1 | Operații I/O |
circular.in /circular.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #46050188 | Utilizator | |
Fișier | circular1.cpp | Dimensiune | 1.58 KB |
Data încărcării | 31 Octombrie 2023, 14:27 | Scor / rezultat | 16 puncte |
circular1.cpp: In function 'int main()': circular1.cpp:64:37: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("circular.in", "r", stdin); ^ circular1.cpp:65:39: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("circular.out", "w", stdout); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
11 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
12 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
25 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 16 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema circular1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.