#718
Sah2
Mihai a primit de ziua sa un joc de şah special. Tabla jocului are forma pătrată, de dimensiune N
dar unele poziţii sunt marcate ca obstacole şi ele nu pot fi ocupate cu piese. În plus, jocul său are o singură piesă, numită “nebun”. Două poziţii pe tablă sunt desemnate ca poziţie iniţială şi poziţie finală. Mihai vrea să determine o modalitate de a deplasa nebunul, cu un număr minim de mutări, astfel încât acesta să ajungă din poziţia iniţială în poziţia finală. Mihai va respecta regulile de mutare a nebunului la jocul de şah, adică din poziţia curentă nebunul se poate muta doar pe diagonală, în oricare dintre cele 4
direcţii, oricâte poziţii deodată dar fără a sări peste obstacole. În plus, Mihai are voie la o excepţie de la această regulă: îi este permis să execute cel mult două mutări după regula de avansare a calului pe tabla de şah.
Dată fiind configuraţia tablei de şah precum şi poziţiile iniţială şi finală ale piesei, se cere determinarea numărului minim de mutări pentru a deplasa piesa între cele două poziţii.
Problema | Sah2 | Operații I/O |
sah2.in /sah2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #45978237 | Utilizator | |
Fișier | sah2.cpp | Dimensiune | 2.59 KB |
Data încărcării | 27 Octombrie 2023, 14:51 | Scor / rezultat | 100 puncte |
sah2.cpp: In function 'int main()': sah2.cpp:32:52: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%d %d %d %d %d\n",&N,&i1,&j1,&i2,&j2); ^ sah2.cpp:34:30: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%s",A[i]+1); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0.036 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0.02 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0.036 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.032 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Sah2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.