#3443
Alinieri
Se consideră modelul unui sistem solar format din N
planete care se rotesc în jurul unei stele S, în sens trigonometric. Traiectoriile planetelor se consideră circulare și de raze diferite, iar vitezele de rotație ale planetelor în jurul stelei sunt numere naturale și sunt exprimate în grade pe zi (0/zi).
Cunoscând numărul de planete N
și vitezele lor de rotație V
i
, 1≤i≤N
precum și două numere naturale P
și Z
, să se determine numărul A
de alinieri a câte minimum P
planete, pe o dreaptă ce trece prin centrul stelei S
, după trecerea celor Z
zile. Evoluția sistemului solar începe cu toate planetele așezate orizontal, în dreapta stelei S.
Problema | Alinieri | Operații I/O |
alinieri.in /alinieri.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 16 MB
|
Id soluție | #44667610 | Utilizator | |
Fișier | alinieri.cpp | Dimensiune | 4.60 KB |
Data încărcării | 17 Septembrie 2023, 19:30 | Scor / rezultat | 100 puncte |
alinieri.cpp: In function 'int main()': alinieri.cpp:185:39: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("alinieri.in", "r", stdin); ^ alinieri.cpp:186:41: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("alinieri.out", "w", stdout); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
5 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
10 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
23 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
28 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
29 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
31 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
32 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | Exemplu | |
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Alinieri face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.