#2054
Joc7
Inspiraţi de clasicul joc Tic-Tac-Toe (X şi 0), Teodora şi Ştefan îşi propun să joace ceva asemănător, adăugând jocului clasic câteva reguli noi:
N
, care este împărţit în N*N
celule, aşezate pe N
linii şi N
coloane; celulele pătratului sunt numerotate de la 1
la N
2
parcurgând liniile de sus în jos, și coloanele de la stânga la dreapta;X
(litera X
), iar Ştefan cu 0
(cifra 0
);N
2
numere naturale reprezentând celulele pătratului, în ordinea în care au fost marcate succesiv de cei doi copii;K
runde; prima este începută de Teodora, a doua de Ştefan, a treia Teodora, a patra Ştefan şi aşa mai departe;N
2
celule nu există pe tabla de joc nicio linie, coloană, diagonală sau semidiagonală marcate cu acelaşi simbol.Cunoscând numerele N
, K
şi cele K
şiruri de numere care reprezintă rundele jucate, scrieţi un program care să rezolve una dintre următoarele două cerinţe:
OJI 2017, Clasa a VII-a
Problema | Joc7 | Operații I/O |
joc7.in /joc7.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #44287234 | Utilizator | |
Fișier | joc7.cpp | Dimensiune | 7.12 KB |
Data încărcării | 26 Iulie 2023, 19:05 | Scor / rezultat | 4 puncte |
joc7.cpp: In function 'int main()': joc7.cpp:20:31: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(in, "%d", &command); ^ joc7.cpp:21:31: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(in, "%d%d", &n, &k); ^ joc7.cpp:32:33: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(in, "%d", &x); ^ joc7.cpp:183:10: warning: 'cont' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] else if (cont == 1) ^ joc7.cpp:181:5: warning: 'ok' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] if (ok == 1) ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
9 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
10 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
12 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
16 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
18 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
19 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
29 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
30 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
31 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
32 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
33 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
34 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
35 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
36 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
37 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
38 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
39 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
40 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | Exemplu | |
41 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | Exemplu | |
Punctaj total | 4 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Joc7 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.