#2067
curiosity2
Aventura robotului Curiosity pe Marte continuă. Robotul se deplasează de-a lungul unei axe de coordonate Ox
. Punctul de plecare în incursiune are coordonata x=0
, iar punctul unde este finalizat studiul are coordonata Xf
. Robotul se deplasează cu viteză constantă și parcurge o unitate de drum într-o unitate de timp.
Cercetătorii au stabilit N
zone ce fac posibilă recepția datelor transmise de robot către satelit. Fiecare zonă este definită prin pereche X[i] L[i]
(X[i]
– coordonata de început a zonei i
, L[i]
– lungimea zonei). Zonele nu interferează (nu au puncte comune). Datele sunt transmise în pachete de dimensiune fixă, iar durata de transmisie a unui pachet este D
.
Pe parcursul unei zone robotul poate transmite unul sau mai multe pachete de date. După ce a finalizat transmisia unui pachet, robotul poate continua transmisia unui alt pachet, dacă este posibil (nu este acceptată transmiterea unui pachet incomplet), sau poate întrerupe transmisia. După întrerupere, robotul poate relua transmisia după cel puțin de T
unității de timp consumate.
Să se determine numărul maxim de pachete de date ce pot fi transmise de către robot satelitului.
Lot informatica, Alexandria, 2017
Problema | curiosity2 | Operații I/O |
curiosity2.in /curiosity2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #43558848 | Utilizator | |
Fișier | curiosity2.cpp | Dimensiune | 1.36 KB |
Data încărcării | 03 Mai 2023, 14:30 | Scor / rezultat | 35 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
9 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
10 | 0.052 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
12 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
13 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
14 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
15 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
16 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
17 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
18 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
19 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 35 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema curiosity2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.