Detalii evaluare #43556606

Rezumat problemă

Aventura robotului Curiosity pe Marte continuă. Robotul se deplasează de-a lungul unei axe de coordonate Ox. Punctul de plecare în incursiune are coordonata x=0, iar punctul unde este finalizat studiul are coordonata Xf. Robotul se deplasează cu viteză constantă și parcurge o unitate de drum într-o unitate de timp.

Cercetătorii au stabilit N zone ce fac posibilă recepția datelor transmise de robot către satelit. Fiecare zonă este definită prin pereche X[i] L[i] (X[i] – coordonata de început a zonei i, L[i] – lungimea zonei). Zonele nu interferează (nu au puncte comune). Datele sunt transmise în pachete de dimensiune fixă, iar durata de transmisie a unui pachet este D.

Pe parcursul unei zone robotul poate transmite unul sau mai multe pachete de date. După ce a finalizat transmisia unui pachet, robotul poate continua transmisia unui alt pachet, dacă este posibil (nu este acceptată transmiterea unui pachet incomplet), sau poate întrerupe transmisia. După întrerupere, robotul poate relua transmisia după cel puțin de T unității de timp consumate.

Să se determine numărul maxim de pachete de date ce pot fi transmise de către robot satelitului.

Detalii

Problema curiosity2 Operații I/O curiosity2.in/curiosity2.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #43556606 Utilizator Muresan Luca (LucaLucaM)
Fișier curiosity2.cpp Dimensiune 1.74 KB
Data încărcării 03 Mai 2023, 12:50 Scor / rezultat 20 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 5 5
1 Depășit Limita de timp depășită 5 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
3 Depășit Limita de timp depășită 5 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
5 0 secunde OK. 5 5
6 0 secunde OK. 5 5
7 0.004 secunde OK. 5 5
8 Depășit Limita de timp depășită 5 0
9 Depășit Limita de timp depășită 5 0
10 0.036 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 Depășit Limita de timp depășită 5 0
12 Depășit Limita de timp depășită 5 0
13 Depășit Limita de timp depășită 5 0
14 Depășit Limita de timp depășită 5 0
15 Depășit Limita de timp depășită 5 0
16 Depășit Limita de timp depășită 5 0
17 Depășit Limita de timp depășită 5 0
18 Depășit Limita de timp depășită 5 0
19 Depășit Limita de timp depășită 5 0
Punctaj total 20

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema curiosity2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.