#1051
Bete1
Ana şi Bogdan au găsit la bunicul lor o cutie cu N
beţe de aceeaşi lungime. După câteva minute de joacă urmează cearta. Bunicul le-a propus să rupă cele N
beţe și apoi Ana să primească fragmentele din mâna stângă, iar Bogdan fragmentele din mâna dreaptă. Zis şi făcut. Copiii au luat fragmentele, le-au numerotat fiecare cu numere de la 1
la N
, le-au măsurat şi acum îşi doresc să lipească fragmentele primite, dar mai au nevoie de câteva informaţii.
Cunoscând N
numărul de beţe, a
1
, a
2
,…, a
N
lungimile fragmentelor primite de Ana şi b
1
, b
2
,…, b
N
lungimile fragmentelor primite de Bogdan, să se scrie un program care să determine:
a) lungimea iniţială a beţelor;
b) lungimea celui mai lung băţ care se poate obţine prin lipirea unui fragment aparţinând Anei cu un fragment care aparţine lui Bogdan;
c) numărul beţelor de lungime maximă care se pot obţine prin lipirea unui fragment aparţinând Anei cu un fragment care aparţine lui Bogdan.
Problema | Bete1 | Operații I/O |
bete1.in /bete1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #43413625 | Utilizator | |
Fișier | bete1.cpp | Dimensiune | 714 B |
Data încărcării | 25 Aprilie 2023, 10:56 | Scor / rezultat | 100 puncte |
bete1.cpp: In function 'int main()': bete1.cpp:38:5: warning: 'Aap' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] if(Aap<Bap) cout<<Aap; ^ bete1.cpp:38:5: warning: 'Bap' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
6 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
8 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
9 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
10 | 0 secunde | Corect ! | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Bete1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.