#2465
agora
Prietenul nostru, Pit, se află în Grecia antică, în cea mai vestită piață publică. Considerăm că piața este un dreptunghi din plan, de dimensiuni X
și Y
. Dacă reprezentăm piața într-un reper cartezian xOy
, aceasta are cele patru vârfuri în punctele de coordonate (0,0)
, (X,0)
, (X,Y)
și (0,Y)
. În fiecare punct (a,b)
, cu a ∈ {1,...,X}
și b ∈ {1,...,Y}
, se află câte o tarabă care vinde echere. Prietenul nostru este afacerist și vrea să închirieze o parcelă de teren dreptunghiulară, având laturile paralele cu laturile pieței, iar cele patru vârfuri de coordonate numere naturale. Vârfurile parcelei se află în interiorul pieței sau pe laturile acesteia. În această parcelă, Pit vrea să cuprindă cât mai multe tarabe speciale, care au următoarele proprietăți:
Cunoscându-se valorile X
, Y
și coordonatele (SX
i
, SY
i
)
și (DX
i
, DY
i
)
pentru Q
parcele, unde 1 ≤ i ≤ Q
, să se afle, pentru fiecare parcelă, care este numărul de tarabe speciale pe care le conține.
Problema | agora | Operații I/O |
agora.in /agora.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.4 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #43117657 | Utilizator | |
Fișier | agora.cpp | Dimensiune | 801 B |
Data încărcării | 01 Aprilie 2023, 12:33 | Scor / rezultat | 0 puncte |
agora.cpp: In function 'int main()': agora.cpp:37:9: warning: unused variable 'x1' [-Wunused-variable] int x1 = min(sx, dx); ^ agora.cpp:38:9: warning: unused variable 'y1' [-Wunused-variable] int y1 = min(sy, dy); ^ agora.cpp:39:9: warning: unused variable 'x2' [-Wunused-variable] int x2 = max(sx, dx); ^ agora.cpp:40:9: warning: unused variable 'y2' [-Wunused-variable] int y2 = max(sy, dy); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
1 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
2 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
3 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
4 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
5 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
6 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
8 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
9 | 0.276 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
10 | 0.304 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0.308 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
13 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
14 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
15 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
16 | 0.3 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
17 | 0.296 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
18 | 0.296 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
19 | 0.292 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
20 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
21 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
22 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
23 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
24 | 0.312 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema agora face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.