#2049
cubic
Avem o jucărie formată din NxN
pătrate de latură 1
dispuse ca într-o matrice cu N
linii și N
coloane. Liniile și coloanele matricei sunt numerotate de la 1
la N
, iar N
este mereu impar. Pătrățelele pot fi albe și le vom codifica 0
, sau negre și le codificăm 1
. Împărțim matricea în zone concentrice astfel: zona 1
este formată din linia 1
, coloana N
, linia N
și coloana 1
; zona 2
este formată din linia a doua, coloana N-1
, linia N-1
, coloana 2
etc. Sunt [N/2]
astfel de zone. În mijlocul matricei este, evident, un singur element, N
fiind impar. Asupra oricărei zone putem aplica o operație de rotire, doar spre stânga.
Dată fiind codificarea jucăriei, precum și “lungimea” maximă permisă pentru o rotire în oricare zonă, să se determine numărul de posibilități de a aplica rotiri asupra zonelor așa încât să rezolvăm jucăria. Evident, unei zone i se poate aplica o singură rotire, de lungime cuprinsă între 0
și valoarea maximă permisă.
Lot Covasna 2017
Problema | cubic | Operații I/O |
cubic.in /cubic.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #42969356 | Utilizator | |
Fișier | cubic.cpp | Dimensiune | 1.03 KB |
Data încărcării | 24 Martie 2023, 16:31 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
23 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
28 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
29 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
30 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
31 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
32 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
33 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
34 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
35 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
36 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
37 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
38 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
39 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema cubic face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.