#1110
Spion1
Spionul 008 vrea să găsească o locație secretă în junglă, având asupra lui un dispozitiv de localizare. Iniţial spionul se află la intrarea în junglă pe nivelul 1
şi cu fiecare pas, el avansează de la nivelul i
la nivelul i+1
, ajungând la locaţia secretă, aflată pe ultimul nivel, în poziţia u
faţă de marginea stângă a nivelului curent. Pentru a ajunge în locaţia secretă, el poate să se deplaseze cu o poziţie spre Sud-Est (codificat cu caracterul E
) sau spre Sud-Vest (codificat cu caracterul V
), trecând de pe nivelul i
pe nivelul i+1
cu viteză constantă. Numărul de poziţii de pe un nivel creşte cu unu faţă de nivelul anterior, conform imaginii alăturate. Numim traseu o succesiune formată din caracterele E
sau V
, corespunzătoare deplasării spionului de pe nivelul 1
la locaţia secretă. Pentru exemplul din figura alăturată succesiunea de caractere VEEVE
reprezintă un traseu ce corespunde locaţiei secrete din poziţia 4
a nivelului 6
.
Cunoscând succesiunea de caractere corespunzătoare unui traseu, determinaţi:
a) poziţia locației secrete de pe ultimul nivel;
b) numărul de trasee distincte pe care le poate urma spionul plecând din poziţia inițială pentru a ajunge în locaţia secretă corespunzătoare traseului dat. Două trasee se consideră distincte dacă diferă prin cel puţin o poziţie.
ONI 2014, Clasa a X-a
Problema | Spion1 | Operații I/O |
spion1.in /spion1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #42588650 | Utilizator | |
Fișier | spion1.cpp | Dimensiune | 837 B |
Data încărcării | 11 Martie 2023, 13:38 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.012 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.012 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.024 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.024 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Spion1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.