Detalii evaluare #41548701

Rezumat problemă

#2357 escape

Pentru că toți elevii clasei a VI-a s-au hotărât să meargă la EscapeRoom, diriginta a repartizat fiecărui elev un număr. Fiind mulți elevi, ei vor intra în două serii astfel: dacă numărul primit este prim, atunci elevul intră în seria 1, altfel elevul intră în seria 2. Numărul camerei în care intră elevul este cifra de control obținută din numărul primit de fiecare elev în parte (cifra de control a unui număr se obține efectuând suma cifrelor sale, apoi suma cifrelor acestei sume și așa mai departe, până când se obține un număr formată dintr-o singură cifră). În funcție de timpul de evadare, elevul are un punctaj reprezentat de un număr cu exact două cifre. La numărul primit, elevul lipește punctajul obținut și formează un cod pe care la sfârșitul activității îl transmite doamnei diriginte.
Exemplu: elevul primește numărul 191; numărul este prim, deci elevul va intra în seria 1, iar numărul camerei este 2 (1 + 9 + 1 = 11, 1 + 1 = 2 ); punctajul obținut de elev este 60, deci codul elevului este 19160.
Fiind dat numărul natural n, reprezentând numărul de elevi și cele n coduri primite de doamna dirigintă, să se determine:
(1) Punctajul maxim obținut de o cameră în prima serie și punctajul maxim obținut de o cameră în a doua serie (punctajul camerei este egal cu suma punctajelor elevilor care au fost în camera respectivă în aceeași serie).
(2) Indicii camerelor vizitate, în ordinea descrescătoare a numărului de elevi care le-au vizitat, din ambele serii, la un loc.

Detalii

Problema escape Operații I/O escape.in/escape.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #41548701 Utilizator Ardelean Luca (ArdeleanLucaDumitruAndrei)
Fișier escape.cpp Dimensiune 1.11 KB
Data încărcării 27 Ianuarie 2023, 17:30 Scor / rezultat 37 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
2 0 secunde OK. 4 4
3 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
4 0 secunde OK. 4 4
5 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
6 0 secunde OK. 4 4
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde OK. 4 4
9 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0.012 secunde OK. 4 4
11 0.012 secunde OK. 4 4
12 0.012 secunde Raspuns gresit. 5 0
13 0.14 secunde Raspuns gresit. 4 0
14 0.14 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0.012 secunde OK. 4 4
16 0.012 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0.14 secunde OK. 4 4
18 0.14 secunde Raspuns gresit. 5 0
19 0.144 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0.144 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0 secunde OK. 5 5
22 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 37

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema escape face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.