#3110
genius
La grupa de excelență la care profesorul Genius predă sunt înscriși N
elevi (reprezentați prin numere distincte de la 1
la N
) care sunt sau nu prieteni. Pentru a face rezolvatul de probleme mai interesant, profesorul a inventat un joc: acesta alege elevul cu indicele K
și îi spune enunțul unei probleme la care să se gândească și pe care să o spună mai departe tuturor prietenilor săi. Fiecare elev care află problema o va transmite în ziua următoare prietenilor săi care nu au aflat-o încă și tot așa, până când problema nu mai poate fi transmisă mai departe. Jocul e însă mai complex de atât: în ziua în care un elev află problema nivelul său de aprofundare a problemei este 0
, în următoare zi nivelul de aprofundare este 1
și așa mai departe. În ziua X
după aflarea problemei, un elev va ajunge la gradul X
de aprofundare al acesteia. Profesorul Genius i-a anunțat pe elevi că aceștia se vor întâlni pentru a rezolva problema doar după ce toată lumea a aflat problema și toți elevii au ajuns la un nivel de aprofundare al problemei cel puțin P
.
Știind modul în care funcționează jocul, profesorul Genius vrea să calculeze după câte zile de la lansarea problemei se va întâlni cu elevii săi pentru a o rezolva.
Lot Național Juniori 2019, antrenament
Problema | genius | Operații I/O |
genius.in /genius.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #41065818 | Utilizator | |
Fișier | genius.cpp | Dimensiune | 545 B |
Data încărcării | 11 Ianuarie 2023, 09:19 | Scor / rezultat | 5 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0.036 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 5 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema genius face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.