#2978
aur
După ce au mers împreună prin lume, Păcală și Tândală au strâns o căruță plină de bănuți de aur, iar acum îi răstoarnă pe toți în curtea casei și îi împart în N
grămezi. Păcală numără bănuții din fiecare grămadă și îi dictează lui Tândală N
numere naturale pe care acesta trebuie să le scrie în ordine pe o tăbliță. După ore bune de muncă, Păcală constată că Tândală a scris pe un singur rând, în ordine, de la stânga la dreapta, toate numerele dictate de el, dar lipite unul de altul. Acum pe tăbliță e doar un șir lung de cifre. Ce să facă Păcală acum?
Cunoscând cele N
numere naturale dictate de Păcală, scrieți un program care să determine:
1. numărul cifrelor scrise pe tăbliță de Tândală;
2. ce-a de-a K
-a cifră de pe tăbliță, în ordine de la stânga la dreapta;
3. cel mai mare număr ce se poate forma cu exact P
cifre alăturate de pe tăbliță, considerate în ordine de la stânga la dreapta.
Problema | aur | Operații I/O |
aur.in /aur.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #39489054 | Utilizator | |
Fișier | aur.cpp | Dimensiune | 929 B |
Data încărcării | 09 Noiembrie 2022, 19:32 | Scor / rezultat | 100 puncte |
aur.cpp: In function 'int main()': aur.cpp:9:30: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable] long long int cer, n, k, a, cnt=0, p, nr=0, maxnr=0, put=1; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
27 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
28 | 0.028 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
29 | 0.02 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
31 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
32 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | Exemplu | |
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema aur face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.