Detalii evaluare #36329111

Rezumat problemă

Bulbuka este foarte pasionată de gătit deserturi. Ea a decis să facă (n+2)*(n+2) brioşe pe care le-a numerotat (cu ciocolată, bineinţeles) în modul următor: primele n*n brioşe au fost numerotate de la 1 la n*n, iar restul până la (n+2)*(n+2) au primit valoarea 0. De asemenea, după ce au fost gata, Bulbuka nu a putut rezista tentaţiei de a ordona brioşele într-un pătrat cu latura (n+2) după cum urmează: cele cu 0 pe conturul exterior iar cele numerotate de la 1 la n*n, în interior, în ordine crescătoare, pe linii, de sus in jos, ca în figura alăturată. Bulbuka a numit această aranjare configuraţia ordonată a brioşelor.

Acest aranjament frumos a durat foarte puţin deoarece, pe când Bulbuka stătea cu spatele, Randomel a amestecat brioşele între ele, într-o ordine aleatoare. Când s-a întors şi a văzut fapta, ea s-a supărat foarte tare şi l-a pedepsit pe Randomel punându-l să le aranjeze la loc cum erau (ca în imagine) folosind doar un set limitat de operaţii: shiftări circulare pe linii şi pe coloane. O shiftare presupune deplasarea circulară la dreapta, pe linie sau în jos, pe coloană, cu cel puţin una şi cel mult n+1 poziţii.

Randomel vă roagă să scrieţi un program care, pentru o aranjare aleatorie a brioşelor, să afişeze shiftările circulare posibile care transformă configuraţia dată într-o configuraţie ordonată.

Urmasii lui Moisil, Iasi, 2013

Detalii

Problema shift1 Operații I/O shift1.in/shift1.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #36329111 Utilizator POPESCU ANDREI (andreip99)
Fișier shift1.cpp Dimensiune 3.13 KB
Data încărcării 18 Aprilie 2022, 11:00 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.004 secunde Randomel e fericit! 10 10
2 0.016 secunde Randomel e fericit! 10 10
3 0.036 secunde Randomel e fericit! 10 10
4 0.064 secunde Randomel e fericit! 10 10
5 0.104 secunde Randomel e fericit! 10 10
6 0.148 secunde Randomel e fericit! 10 10
7 0.204 secunde Randomel e fericit! 10 10
8 0.264 secunde Randomel e fericit! 10 10
9 0.336 secunde Randomel e fericit! 10 10
10 0.412 secunde Randomel e fericit! 10 10
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema shift1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.