#2381
petrecere
Se organizează o petrecere la care participă N
băieți (numerotați de la 1
la N
) și N
fete (numerotate de la 1
la N
). S-a decis ca petrecerea să dureze mai multe minute. În fiecare minut fetele și băieții formează o configurație de dans, adică N
perechi, după una din următoarele reguli:
1. băiatul i
dansează cu fata i
;
2. băiatul i
dansează cu fata j
și atunci obligatoriu băiatul j
dansează cu fata i
.
De exemplu, pentru N = 7
, două configurații de dans posibile sunt:
(1, 1) (2, 2) (3, 7)(4, 5) (5, 4) (6, 6) (7, 3)
(1, 1) (2, 2) (3, 3)(4, 5) (5, 4) (6, 6) (7, 7)
Prin perechea (i, j)
s-a notat faptul că băiatul i
dansează cu fata j
. Două configurații sunt distincte dacă ele diferă prin cel puțin o pereche. Ştiind că în fiecare minut trebuie formate configuraţii de dans distincte, să se determine câte minute durează petrecerea.
ONI 2010
Problema | petrecere | Operații I/O |
petrecere.in /petrecere.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #36012150 | Utilizator | |
Fișier | petrecere.cpp | Dimensiune | 2.41 KB |
Data încărcării | 31 Martie 2022, 14:06 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema petrecere face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.