Detalii evaluare #35498481

Rezumat problemă

#2145 Soricel

Șoricelul Remy dorește să depoziteze cubulețele de cașcaval pe care le-a adunat. El a construit un depozit pe o suprafață dreptunghiulară și l-a compartimentat în N*M camere identice. În fiecare cameră șoricelul a depozitat o cantitate de cubulețe de cașcaval (ca în Figura A) și a stabilit că va mânca în fiecare zi câte un cubuleț de cașcaval din fiecare cameră în care există cașcaval. Planul său este stricat de John, șoricelul leneș din casa vecină, căruia nu-i place să-și strângă singur cașcaval, așa că s-a hotărât să fure din depozitul lui Remy. Pentru că John este pasionat de matematică s-a hotărât ca în fiecare seară, după ce vecinul său a terminat de mâncat, să se plimbe prin depozit și să fure tot cașcavalul din camerele în care găsește un număr pătrat perfect de cubulețe de cașcaval. John intră în depozit prin camera din colțul stânga sus, de coordonate (1,1), parcurge prima linie de la prima la ultima coloană, apoi a doua linie de la ultima coloană, până la prima și așa mai departe, până când termină de vizitat toate camerele (ca în Figura B).

Scrieți un program care să determine:

  1. Numărul de zile în care se va goli depozitul lui Remy și câte camere va goli John în ziua K.
  2. Numărul maxim de camere consecutive golite de acesta într-o zi și ziua în care se va întâmpla acest lucru.

Detalii

Problema Soricel Operații I/O soricel.in/soricel.out
Limita timp 0.3 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #35498481 Utilizator Dumitrescu Alex (alexdumitrescu)
Fișier soricel.cpp Dimensiune 788 B
Data încărcării 11 Martie 2022, 13:55 Scor / rezultat 32 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
1 0 secunde OK. 4 4
2 0 secunde OK. 4 4
3 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
4 0.008 secunde OK. 4 4
5 0.008 secunde OK. 4 4
6 0 secunde OK. 4 4
7 0 secunde OK. 4 4
8 0 secunde OK. 4 4
9 0 secunde OK. 4 4
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 32

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Soricel face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.