#3717
Labirint5
Un labirint este descris ca fiind o matrice binară cu N
linii și M
coloane, cu semnificația că 0
reprezintă o poziție liberă, iar 1
reprezintă o poziție în care se află un zid. Un drum în labirint este un traseu în matrice care începe cu poziția (1, 1)
și ajunge în poziția (N, M)
prin deplasare doar pe poziții care au valoarea 0
și sunt vecine cu poziția curentă, pe una din cele patru direcții: sus, jos, stânga, dreapta. Lungimea unui drum este egală cu numărul de poziții vizitate. Notăm cu d0
lungimea drumului minim de la poziția (1, 1)
la poziția (N,M)
. Fie d(i, j)
lungimea drumului minim de la poziția (1, 1)
la poziția (N, M)
, dacă poziției (i, j)
i se atribuie valoarea 0
. Observăm că dacă poziția (i, j)
conține inițial un 0
, atunci d0 = d(i, j)
. Pentru fiecare poziție (i, j)
să se verifice dacă d(i, j) < d0
.
OJI 2021, clasa a X-a
Problema | Labirint5 | Operații I/O |
labirint.in /labirint.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #33832491 | Utilizator | |
Fișier | labirint5.cpp | Dimensiune | 1.93 KB |
Data încărcării | 10 Ianuarie 2022, 20:28 | Scor / rezultat | 100 puncte |
labirint5.cpp: In function 'int main()': labirint5.cpp:11:39: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("labirint.in", "r", stdin); \ ^ labirint5.cpp:65:5: note: in expansion of macro 'FILES' FILES ^ labirint5.cpp:12:41: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("labirint.out", "w", stdout); ^ labirint5.cpp:65:5: note: in expansion of macro 'FILES' FILES ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.084 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.112 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.14 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.172 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Labirint5 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.