#3772
JocCuLasere
RAU-Gigel testează un joc cu trageri și premii. Jocul constă într-o serie de acțiuni care au loc la anumite momente de timp. Acțiunile pot fi: aparițiile unor premii sau trageri. Premiile apar la anumite înălțimi, pentru un interval de timp bine definit. Tragerile au loc la anumite momente de timp și se propagă în spațiu instantaneu. RAU-Gigel câștigă câte un punct pentru fiecare premiu ochit. Câte puncte câștigă RAU-Gigel la fiecare tragere și câte în total?
RAU-Coder 2021
Problema | JocCuLasere | Operații I/O |
lasere.in /lasere.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #32729398 | Utilizator | |
Fișier | jocculasere.cpp | Dimensiune | 7 B |
Data încărcării | 24 Noiembrie 2021, 11:57 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
jocculasere.cpp:1:1: error: 'aprox' does not name a type aprox 2 ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema JocCuLasere face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.