#3721
Cochilie
O matrice se numește cochilie de ordin N
, sau mai simplu cochilie, dacă a fost construită în funcție de un număr natural N
nenul după următoarea regulă:
1
cu valoarea 1
.I
cu valorile 2
, 3
, …, N
la cochilia deja existentă, se va alătura pe rând la DREAPTA, JOS, STÂNGA, SUS, în mod repetat în această ordine, câte un pătrat în care toate elementele au valoarea I
, iar lungimea laturii pătratului nou corespunde cu latura cochiliei la care se lipește.Cunoscând valorile numerelor naturale N
și P
, va trebui să răspundeți la următoarele întrebări:
N
?P
a cochiliei de ordin N
?OJI 2021, clasa a IX-a
Problema | Cochilie | Operații I/O |
cochilie.in /cochilie.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #30626623 | Utilizator | |
Fișier | cochilie.cpp | Dimensiune | 1.69 KB |
Data încărcării | 01 Septembrie 2021, 16:05 | Scor / rezultat | 4 puncte |
cochilie.cpp: In function 'int main()': cochilie.cpp:31:24: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int NRLIN,NRCOL,i,j; ^ cochilie.cpp:18:13: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable] int N,P,i,C; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
Punctaj total | 4 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cochilie face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.