#2558
shootings
De când a început serviciul militar, Mihai nu și-a găsit vocația și a decis să-și încerce norocul încă o dată, mergând la superiorul său, Căpitanul Dan. De data aceasta, Dan a fost mai amabil, dar i-a cerut lui Mihai să demonstreze talentul său de trăgător.
Vom considera țintele din zona de tragere ca fiind dreptunghiuri în plan. Căpitanul îi indică lui Mihai câteva puncta pe axa OX
și direcțiile de tragere. Fiecare tragere este o semidreaptă care poate fi orientată fie diagonal spre stânga la 45
o
, fie diagonal spre dreapta la 45
o
, fie pe verticală în sus. Definim costul atingerii unei ținte ca fiind lungimea intersecției semidreptei de tragere cu dreptunghiul care reprezintă ținta. Dacă intersecția este vidă, sau constă dintr-un singur punct, atunci costul este 0
. Definim costul unei trageri ca suma costurilor atingerilor tuturor țintelor. Determinați costul fiecărei trageri.
Balcaniada de Informatică 2018, ziua 1
Problema | shootings | Operații I/O |
shootings.in /shootings.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.4 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #29973088 | Utilizator | |
Fișier | shootings.cpp | Dimensiune | 1.67 KB |
Data încărcării | 03 Iunie 2021, 19:12 | Scor / rezultat | 66 puncte |
shootings.cpp: In function 'int main()': shootings.cpp:47:103: warning: format '%d' expects argument of type 'int', but argument 3 has type 'long long int' [-Wformat=] fprintf( fout, "%d\n", (x >= 1 && x <= MAX_X) ? (long long)rasp_vert[x] * rasp_vert[x]: 0 ); ^ shootings.cpp:49:128: warning: format '%d' expects argument of type 'int', but argument 3 has type 'long long int' [-Wformat=] fprintf( fout, "%d\n", (x - 1 >= 1 && x - 1 <= 2 * MAX_X - 1) ? (long long)rasp_st[x - 1] * rasp_st[x - 1] * 2 : 0 ); ^ shootings.cpp:51:144: warning: format '%d' expects argument of type 'int', but argument 3 has type 'long long int' [-Wformat=] fprintf( fout, "%d\n", (x + MAX_X >= 1 && x + MAX_X <= 2 * MAX_X - 1) ? (long long)rasp_dr[x + MAX_X] * rasp_dr[x + MAX_X] * 2 : 0 ); ^ shootings.cpp:13:28: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf( fin, "%d", &n ); ^ shootings.cpp:15:54: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf( fin, "%d%d%d%d", &x1, &y1, &x2, &y2 ); ^ shootings.cpp:43:28: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf( fin, "%d", &q ); ^ shootings.cpp:45:38: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf( fin, "%d%d", &x, &d ); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.036 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
15 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
16 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0.032 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
19 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
20 | 0.04 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.036 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
23 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
24 | 0.04 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0.036 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0.052 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
27 | 0.048 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
28 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
29 | 0.036 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
Punctaj total | 66 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema shootings face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.