#2869
Tabela
Macaraie, pasionat de numere, dar mai ales de matrici, începe într-o zi să umple o foaie infinită de matematică cu numere astfel: în colțul aflat în stânga sus (de coordonate (1, 1)
) pune 0
, apoi scrie de la stânga la dreapta și de sus în jos cel mai mic număr care nu apare pe linia și coloana respectivă. Dându-se linia și coloana unei căsuțe din tabelă, aflați numărul de la acea poziție.
Problema | Tabela | Operații I/O |
tabela.in /tabela.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.05 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #29468298 | Utilizator | |
Fișier | tabela.cpp | Dimensiune | 563 B |
Data încărcării | 02 Mai 2021, 17:18 | Scor / rezultat | 100 puncte |
tabela.cpp: In function 'int divimp(int, int, int)': tabela.cpp:18:1: warning: control reaches end of non-void function [-Wreturn-type] } ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
31 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
32 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
33 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
34 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
35 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
36 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
37 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
38 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
39 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
40 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
41 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
42 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
43 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
44 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
45 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
46 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
47 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
48 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
49 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
50 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Tabela face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.