#2101
Traseu2
Fie un labirint reprezentat ca o matrice pătratică cu n
linii (numerotate de sus în jos de la 1
la n
) şi n
coloane (numerotate de la stânga la dreapta de la 1
la n
). Elementele matricei pot fi 0
(semnificând culoar de trecere) sau 1
(semnificând zid). Un roboţel se mişcă prin labirint după un anumit traseu, specificat ca o succesiune de direcţii de mişcare.
Olimpiada Municipala Informatica Iasi 2013
Problema | Traseu2 | Operații I/O |
traseu2.in /traseu2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #28574637 | Utilizator | |
Fișier | traseu2.cpp | Dimensiune | 881 B |
Data încărcării | 10 Martie 2021, 17:32 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
traseu2.cpp: In function 'int main()': traseu2.cpp:21:27: error: expected ';' before 'x' if(x<1) ok=1 x++; ^ traseu2.cpp:26:27: error: expected ';' before 'x' if(x>n) ok=1 x--; ^ traseu2.cpp:31:27: error: expected ';' before 'y' if(y>n) ok=1 y--; ^ traseu2.cpp:36:26: error: expected ';' before 'y' if(y<1) ok=1 y++; ^ traseu2.cpp:9:27: warning: unused variable 'i1' [-Wunused-variable] int n , v[101][101] , i1 , j1 , i = 0 , x , y , ok=0 , a , b; ^ traseu2.cpp:9:32: warning: unused variable 'j1' [-Wunused-variable] int n , v[101][101] , i1 , j1 , i = 0 , x , y , ok=0 , a , b; ^ traseu2.cpp:9:60: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable] int n , v[101][101] , i1 , j1 , i = 0 , x , y , ok=0 , a , b; ^ traseu2.cpp:9:64: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable] int n , v[101][101] , i1 , j1 , i = 0 , x , y , ok=0 , a , b; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Traseu2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.