Detalii evaluare #27164784

Rezumat problemă

Se presupune că unele dintre primele instrumente de calcul au fost beţişoarele de socotit. În problema noastră vom considera un număr ca fiind o succesiune de unul sau mai multe beţişoare, un beţişor fiind reprezentat de litera I. Într-o expresie, între oricare două numere există semnul + sau semnul *.

Exemple de numere

I
III
IIIIIIIIIII

Exemple de expresii

III
II*III
I+I*III+IIIIIII

Scrieţi un program care evaluează astfel de expresii.

ONI GIM 2014, Clasa a VI-a

Detalii

Problema Betisoare Operații I/O betisoare.in/betisoare.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #27164784 Utilizator Branzei Radu (Radubranzei)
Fișier betisoare.cpp Dimensiune 1.05 KB
Data încărcării 12 Ianuarie 2021, 16:52 Scor / rezultat 68 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

betisoare.cpp: In function 'int main()':
betisoare.cpp:35:40: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
                 while(pos_i < b.length() && b[pos_i] == 'I')

                                        ^
betisoare.cpp:49:40: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
                 while(pos_i < b.length() && b[pos_i] == 'I')

                                        ^
betisoare.cpp:54:34: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
             if(pos_i >= b.length())

                                  ^
betisoare.cpp:61:33: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         }while(pos_i < b.length());

                                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 7 7
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 4 4
4 0 secunde OK. 4 4
5 0 secunde OK. 3 3
6 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
7 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
9 0.004 secunde OK. 3 3
10 0 secunde OK. 3 3
11 0 secunde OK. 3 3
12 0.004 secunde OK. 3 3
13 0.012 secunde Raspuns gresit. 6 0
14 0.008 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0 secunde OK. 7 7
16 0 secunde OK. 7 7
17 0.012 secunde Raspuns gresit. 10 0
18 0 secunde OK. 7 7
19 0 secunde OK. 7 7
20 0 secunde OK. 7 7
Punctaj total 68

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Betisoare face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.