#3432
Tai
Un număr este prim dacă are exact doi divizori naturali. Prin tăierea unui număr în p
părți înțelegem împărțirea acestuia în p
numere, fiecare de cel puțin o cifră, astfel încât prin alipirea numerelor obținute de la stânga la dreapta obținem numărul inițial.
De exemplu, dacă împărțim numărul 12045
în două părți avem patru variante de tăiere obținându-se numerele: 1
și 2045
; 12
și 045
; 120
și 45
; 1204
și 5
. Dacă îl împărțim în trei părți avem șase variante de tăiere obținându-se numerele 1
, 2
și 045
; 1
, 20
și 45
; 1
, 204
și 5
; 12
, 0
și 45
; 12
, 04
și 5
; 120
, 4
și 5
.
Se consideră un șir format din N
numere naturale.
1) Determinați cel mai mare număr prim din șirul celor N
numere.
2) Determinați cel mai mare număr prim dintre cele obținute prin tăierea în două părți a fiecărui număr din șirul celor N
.
3) Determinați cel mai mare număr prim dintre cele obținute prin tăierea în trei părți a fiecărui număr din șirul celor N
.
OJI 2020, clasa a V-a
Problema | Tai | Operații I/O |
tai.in /tai.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #23822581 | Utilizator | |
Fișier | tai.cpp | Dimensiune | 1.33 KB |
Data încărcării | 02 Septembrie 2020, 22:01 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
31 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | Exemplu | |
32 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | Exemplu | |
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Tai face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.